ماه نیوز +

بازگشت قوی و حساب شده ” شیما محمدی “

بازیگری با شور و نشاط دخترانه و منطقی دقیق که درآثار اساتیدی چون داودمیرباقری و کامران قدکچیان جای خود را در فیلم ، سریال و عرصه سینما تثبیت کرد.

چهره کاریزماتیک و فتوژنیک  او ، همراه با وسواس زیاد در انتخاب فیلمنامه و موضوع آثار هنری ، او را جزو معدود هنرمندان امروزی کرده است که نگاه کاملا حرفه ای به این عرصه دارند.

شاید فعالیت های او ارتعاشات و فرکانس رسانه ای آنچان طی سال های اخیر نداشته باشد،اما به وضوح پیداست هنر خلاقانه او پس از پنج سال نه تنها راکد نبوده بلکه با ظرافت تمام و قدرتی حساب شده

در نمایش جذاب “مغازه خودکشی” طنازی هنرمندانه میکند.شیما محمدی که بازیگر  سینما و سریال است قبل حضور در این نمایش حضور در دو فیلم “کریستال” و “تو بمان” را اخیرا در کارنامه حرفه ای خود ماندگارکرد.

شیما محمدی با بازی در دو نقش در فیلم «باورم کن» محمد حسین‌پور، وارد عرصه‌ی هنر شد.

شیما محمدی در تئاترهایی نظیر؛ «شاه‌پری جون تو شهری ای یا جنگلی» داوود بنی اردلان، «ساده بگویم» استاد صدوقی، «سیرک» رفیعی، «نیستانه» مجتبی عراقی و «چای داغ داغ سرد» علی سلامی، به ایفای نقش پرداخته‌است.

او  در سریال‌های شبکه‌ی نمایش خانگی نظیر؛ «شاهگوش» داوود میرباقری و تله‌تئاترهایی نظیر؛ «سست٢» داوود بنی اردلان، بازی کرده‌است.

وی همچین در فیلم‌هایی نظیر؛ «اولین باران پاییزی» افسانه منادی، «از راه رسیده» کامران قدکچیان، «تریپ» احمد کیا و «اینجا بهشت» سلیمان انصار، به نقش‌آفرینی پرداخته‌است.

آن زمان که ورود به نمایش خانگی مثل امروز بدون در نظر گرفتن لیاقت ها و فارغ از پارتی و به اصطلاح زد و بندها بود او توانست در سریال جذاب شاهگوش جلوی دوربین ابر کارگردان سریال سازی ایران یعنی داودمیرباقری قرار گیرد.

به همین چند خط بسنده میکنم و فرصت را به گذر زمان و ظهور هنر خلاقانه او  و حضور درخشان این هنرمند در کارهای آتی اش میسپارم.

مدیر شبکه تلویزیونی ماه

ابوالفضل حسین شاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *