قوانین و مقررات:

  • 1. استفاده از سرویس ماه تی وی ، هیچ‌گونه حقی اعم از مالکیت محتوای موجود برای کاربر ایجاد نمی‌کند.
  • 2. محتوای ارایه شده بر روی سایت و اپلیکیشن ماه تی وی با رعایت تمام ملاحظات فنی تهیه و در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. بنابراین ما هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال مشکلات و اختلالات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری وارده به کامپیوتر و گوشی هوشمند کاربر نخواهیم داشت.
  • 3. رسانه ماه تی وی متعهد می‌شود اطلاعات شخصی کاربران را فقط نزد خود نگه دارد و از افشای آن به هر شخص یا گروه سوم شخص اجتناب ورزد. تنها در مواردی که به موجب قوانین جمهوری اسلامی ایران و بنا به درخواست رسمی ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی ذیصلاح نیاز به ارایه اطلاعات شخصی کاربران باشد، ماه تی وی موظف به همکاری طبق قانون خواهد بود و هیچ مسئولیتی متوجه آن نخواهد بود.
  • 4. بدیهی است محیط وب از امنیت کامل برخوردار نیست بنابراین اگر در حین انتقال اطلاعات هر گونه دسترسی توسط افراد یا گروه‌های سوم شخص به اطلاعات کاربر ممکن گردد، هیچ مسئولیتی متوجه ماه تی وی نخواهد بود.
  • 5. کاربر مجاز نیست اطلاعات کاربری خود را در اختیار دیگران قرار دهد. در صورتی که کاربر اطلاعات کاربری خود را در اختیار دیگران قرار دهد، مسئولیت هر گونه مشکلی که به واسطه این امر رخ دهد به عهده وی خواهد بود.
  • 6. خدمات ارائه شده در ماه تی وی ، دارای مجوز‌های لازم از مراجع مربوط بوده و هرگونه بهره‌برداری و سوءاستفاده از محتوای آن، پیگرد قانونی دارد.
  • 7. استفاده از ماه تی وی نیازمند اینترنت بوده و هزینه اینترنت بر عهده خود کاربر می‌باشد.
  • 8. سرویس ماه تی وی ممکن است در زمان‌های خاصی به علت مشـکلات مربوط به زیرساخت‌های اینترنت و یا در اثر قوه قهریه و اتفاقات طبیعی غیر قابل پیش‌بینی شده مانند: (طوفان، زلزله، آتش‌سوزی، تلفات، اعتصاب، قطع برق، اشکالات ماهواره، اخراج، اختلافات کار و شغلی، اختلال در امور اداری، شورش، جنگ، اضطرار و اختلال کشوری و ملی، اقدامات دولتی، تحریم از سوی مراجع بین المللی یا کشورهای دیگر)، یا سایر مواردی که فراتر از کنترل این مجموعه باشد، قابل استفاده نبوده و یا با اشکالاتی مواجه گردد. این شرایط مصداق فورس‌ماژور بوده و در این خصوص مسئولیتی متوجه ماه تی وی نمی‌باشد. در هر صورت پشتیبانی سایت همواره پاسخگوی کاربران در خصوص مشکلاتِ قابل حل، خواهد بود.